Περιφερόμενη Νεοελληνική καφρίλα και ο Μπενίνι

Ένα δεν καταλαβαίνω!
Τι σκατά γύρευε στο Μέγαρο μουσικής όλος αυτός ο κόσμος που σηκώθηκε και έφυγε στην μέση της παράστασης του Begnini επειδή δεν καταλάβαινε Ιταλικά!
Και γιατί πήγαν οι κάφροι αυτοί στο μέγαρο?
Έτσι για να πουν ότι είδαν τον Μπενίνι σε παράσταση?
Όσοι γνωρίζουν,ξέρουν καλά ότι ο Μπενίνι είναι ένας άλλος Ντάριο Φο όπου πολλές φορές μια παράσταση μπορεί να είναι ακόμη και σκέτα φωνητικά και το χιούμορ του ασυναγώνιστο.Προσωπικά τους θαυμάζω και τους δύο.
Αλλά ο μπουζουκόβιος και καφετεριόπληκτος Νεοέλληνας όχι μόνο δεν καταλαβαίνει αλλά έχει και το θράσος να προσβάλει και από πάνω.Του αρκεί να φορέσει τα βραχιόλια του τα φιρμάτα συνολάκια του και τις γούνες του,να καβαλήσει το σούπερ ντούπερ τετράτροχο του και να τα βγάλει στο σεργιάνι για το θεαθήναι.
Έτσι λοιπόν κουβαλάει την καφρίλα του μέχρι το μέγαρο μπας και δει την μούρη του την επόμενη μέρα σε κάποια κωλοφυλάδα.Και αν δεν καταλαβαίνει Χριστό από όσα βλέπουν τα μυωπικά μάτια του και τα διακοσμητικά αυτιά του..ε δεν έχει σημασία,μπορεί πάντα να πάρει τον σάπιο κώλο του και να φύγει στην μέση του θεάματος.
Ό σκοπός πάντως επετεύχθει..ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ και αυτός για να θαμπώσει το σύμπαν με την παρουσία του.
Σε σένα το λέω νεοέλληνα μαλάκα…για να καταλάβεις τον Μπενίνι το λεξιλόγιο σου δεν πρέπει να περιορίζετε στον καπουτσίνο,εσπρέσο,σπαγκέτι και Βερσάτσε.

Έχω θυμώσει πολύ..

Advertisements

12 thoughts on “Περιφερόμενη Νεοελληνική καφρίλα και ο Μπενίνι

  1. Dionysos Μαΐου 7, 2009 / 6:37 μμ

    Προφανώς τους έπεσε βαρειά η Κόλαση του Δάντη …σε πρώτη εκτέλεση. Περιμένανε τον Καρβέλα και κανά σκουλαρικάκια τραγουδιστή σε πρωταγωνιστικό ρόλο. 🙂

    • Μαραμένα σύκα Μαΐου 7, 2009 / 7:31 μμ

      Ε μα Διοσύσε,δεν μπορώ πιά.
      Θυμάμαι κάποτε πήγαμε με την κολητή μου σε μια παράσταση που ανέβασε η σχολή χορού της κόρης της.Ήταν όλα παιδάκια,ε λοιπόν η κάθε καράβλαχάρα μόλις τέλειωνε το δικό της το παιδί το έπερνε και έφευγε!
      Άν είναι δυνατόν!Ήθελαν και μπαλέτο οι μπαστουνόβλαχες κατά τ΄άλλα!
      Μα την αλήθεια αν είχα έναν κουβά σκατά θα τις έλουζα μια προς μία.

  2. Liakada Μαΐου 7, 2009 / 9:23 μμ

    Kαλά να πάθει ο Νεοέλληνας! Οσο για τις «μπαστουνόβλαχες» αλήθεια κανένας δεν τους έχει πει ότι αυτό που έκαναν είναι το λιγότερο αγένεια? Τι να πω..
    Το μπαλέτο τις μάρανε!

  3. Μαραμένα σύκα Μαΐου 7, 2009 / 9:44 μμ

    Eμ έτσι είναι Λιακάδα
    Όλα τα είχε η Μαργιωρή ο φερετζές την μάρανε.
    😀
    Ακριβώς αυτό που είπες,το λιγότερο αγένεια είναι..

  4. Liakada Μαΐου 7, 2009 / 9:48 μμ

    Αν φοραγαν φερετζε τουλάχιστον θα μπορουσε να πει κανεις τι να ξερουν απο μπαλέτο αυτες! Αλλα είμαι σίγουρη πως θα φόραγαν ταγεράκια! λολ Απορώ γιατί δεν τους την είπες! Εγω δεν θα κρατιόμουν!

  5. Χρηστος Μαΐου 9, 2009 / 12:12 μμ

    Αν και δεν ειμαι ελληνας, θεωρω οτι πρεπει να ηρεμησεις γιατι με αυτη την συμπεριφορα αγγιζεις και το απεναντι ακρο, της προσβλητικης ψευτοκουλτουρας που ολη την ωρα εβγαζε ιταλικες ιαχες προς τον Μπενινι να συνεχισει στα Ιταλικα.

    Την Τριτη, η Ελλαδα απεδειξε για ακομη μια φορα πως δεν διαθετει ανθρωπους με σεβασμο. Ειτε αυτοι λεγονται «νεοελληνες καφροι» ειτε «δηθεν ιταλοθρεμμενες ασχημοφατσες».

    Εσυ προσωπικα, που φανταζομαι γνωριζεις απταιστως την ιταλικην, θα προβληματιζοσουν αν υπηρχαν ακουστικα για τους κατωτερους που δεν γνωριζαν ιταλικα; Η μηπως αυτοι που εχουν δει τον Μπενινι σε ταινιες με υποτιτλους δεν εχουν το δικαιωμα να τον δουν στο Μεγαρο;

    Συγχωρα με αλλα ανοητολογεις χωρις να πιασεις το ζουμι της ολης υποθεσης. Η διοργανωση ηταν αθλια. Η δινεις μια παρασταση ατοφια στα Ιταλικα χωρις υπερτιτλους (και αποκλειεις το μη ιταλοφωνο κοινο) η βαζεις υπερτιτλους και την υποστηριζεις αναλογως. Η διοργανωση φροντισε να μην ενημερωσει κανεναν και εμεινε μονο σε 3-4 ισχνες γραμμες στο προγραμμα που δινοταν λιγο πριν την εναρξη.

    Σαφεστατα το να φυγεις στην μεση της παραστασης ειναι απαραδεκτο και ειδικα απο μια παρασταση του Μπενινι που ο ανθρωπος και μονο με την κινηση των χεριων του μπορει να σε κανει να νοιωσεις την μαγεια. Αυτο ομως ειναι μια ανθρωπινη αντιδραση και δεν ειναι φρονιμο να την κακολογουμε τοσο. Εμενα προσωπικα πιο πολυ με τρελαναν οι πουρογριες πισω μου που φωναζαν βαρβαρικα «In italiano, in italiano» περιφρονοντας τον οποιονδηποτε ειχε ερθει και δεν γνωριζε ιταλικα παρα οι αλλοι που φυγαν. Και αν κατι χαλασε στην τελικη τελικη το μεγαρο δεν ειναι κανεις αλλος παρα αυτοι οι ψευτικοι κενοι αγαμητοι ανθρωποι.

    Οταν μια παρασταση φευγει απο την χωρα της και ταξιδευει, ταξιδευει με σκοπο να την γνωρισουν αλλες χωρες. Την Τριτη η Αθηνα δεν μπορεσε να γνωρισει το μεγαλειο της θειας κωμωδιας και εκει ειναι το προβλημα. Ολα τα υπολοιπα ειναι ψιλα γραμματα..

  6. Mary Μαΐου 10, 2009 / 11:51 πμ

    τα είπες όλα αγαπητέ χρήστο…
    δυστυχώς η παράσταση θα χαρακτηριζόταν εκπληκτική αν δεν υπήρχε αυτή η έλλειψη οργάνωσης-επιτηδευμένη αμέλεια-κλεψιά από τους διοργανωτές ως προς την κατανόηση της παράστασης από το ελληνόφωνο κοινό… και όσο για τις “δήθεν ιταλοθρεμμένες ασχημόφατσες” ή απλά πουρόγριες που σωστά αναφέρεις, γι’αυτές η μόνη ευχαρίστηση είναι το να παίζουν περισπούδαστες κυράτσες που θεωρούν ότι συχνάζοντας στο μέγαρο τους δίνεται κάποια ιδιαίτερη πνευματική high class υπόσταση και ότι μπορούν να ξεφωνίζουν ασυναίσθητα κατά τη διάρκεια μιας παράστασης… αν και η συγκεκριμένη παράσταση παρουσίαζε ως προς τον παράγοντα της γλώσσας αυτή την, ας την ας την πούμε ιδιομορφία, σίγουρα δεν παραγκωνίζεται το καίριο γεγονός, ότι όταν ο ηθοποιός βρίσκεται πάνω στην σκηνή, και μόνο από σεβασμό προς τον ίδιον και την προσφορά του στην τέχνη, είναι ανεπίτρεπτο να ακούγονται σχόλια ή να αποχωρούν οι θεατές πριν από το τέλος του έργου…

  7. Liakada Μαΐου 11, 2009 / 1:57 μμ

    Καλησπέρα!
    Θα συμφωνήσω με τον Χρήστο!
    Με όλα αυτά τα παρατράγουδαστο Μέγαρο της Μουσικής και στην παράσταση της έίας κωμοδίας του Bennini .Οι συγκεκριμένοι ¨Ελληνες απέδειξαν για πολλοστή φορα πως δεν έχουν ακόμα μάθει να σέβονται. Ειτε αυτοι λεγονται “νεοελληνες καφροι” ειτε “δηθεν ιταλοθρεμμενες ασχημοφατσες” είτε φέρονται με αγένεια στον ίδιο τον καταξιωμένο καλλιτέχνη είτε στο υπόλοιπο κοινό ( που στο κάτω κάτω της γραφής δεν τους χρωστάει τίποτα να πληρώσει το όχι και φτηνό εισητήριο ).
    Και για όλη αυτή την κατάσταση φταίνε όχι μό αυτοί οι κάφροι ( γιατί σαν κάφρους τους βλέπω) αλλά και το ΟΜΜΑ gr που δεν είχε φροντίσει να υποστηρίξει την Ιταλόφωνη παράσταση με υπέρτιτλους!
    Τα εισητηριάκια όμως τα είχε σαφώς εισπράξει!

    Κατά τ άλλα ( άκουσα από φίλους που είδαν την παράσταση ) ότι ο Μπεννίνι ήταν Κορυφαίος σαν απόδοση και χιουμορ!

  8. Μαραμένα σύκα Μαΐου 11, 2009 / 3:10 μμ

    Όλοι έχετε δίκιο,μάλλον εγώ το είδα μονομερώς.

  9. Liakada Μαΐου 12, 2009 / 9:29 μμ

    Δεν πειράζει! Γι αυτό γίνεται η συζήτηση! Για να διατυπώσουμε ο καθένας τις απόψεις μας! Τώρα να καταφέραμε και σου αποδείξαμε το αντίθετο με «γεια μας! Μπορεί την επόμενη φορά να είσαι εσύ ο σωστός! Εχει παγωτάκι από κει! Κερνάω!

  10. δημητρης - παθων Μαΐου 14, 2009 / 3:06 μμ

    Διαβαζοντας όλα τα προηγούμενα, θα ήθελα πρώτα απ’ όλα να ζητήσω συγγνώμη που δεν γνωρίζω Ιταλικά και κατόπιν να μου εξηγήσετε ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΦΡΟΣ – ΜΑΛΑΚΑΣ κτλ., όπως είπε ο «μαραμένα Σύκα».
    Καθώς ήμουν ένας από τους 2000 περίπου «Νεοέλληνες» της πρώτης παράστασης Μπενίνι, θεωρώ ότι έχω τουλάχιστον δικαίωμα γνώμης. Σωστά;
    Λοιπόν, αν και δε συνηθίζω να τα λέω, νομίζω ότι για να διαμορφώσετε γνώμη είναι απαραίτητα τα ακόλουθα:
    1. Είμαι εργαζόμενος (καθηγητής με δύο μάστερ), παντρεμένος με τρία ανήλικα παιδιά. Μένω στην επαρχία, όχι στην Αθήνα. Για να πάω στο Μπενίνι που θαύμαζα, χρειάστηκε να πληρώσω γυναίκα να κρατήσει τα παιδιά, να χάσω λεφτά από τη δουλειά μου, να κάνω ένα αρκετά μεγάλο ταξίδι και να πληρώσω 140 € για εισιτήρια για μένα και τη γυναίκα μου.
    2. Δε συνηθίζω να φοράω τα καλά μου για να πάω στις «μεγάλες πίστες» να με βγάλουν φωτογραφία. (δεν έχω πάει ποτέ, οπότε δεν ξέρω και πώς είναι…)
    3. Οι τρεις τελευταίες «πολιτιστικές» μου έξοδοι (πριν το Μέγαρο) ήταν στην Νένα Βενετσάνου, στον Αλκίνοο Ιωαννίδη και στο Γιάννη Μπέζο που τραγουδούσε Νίκο Γκάτσο.
    4. Οι αντιδράσεις 800 περίπου θεατών ήταν απολύτως δικαιολογημένες, απέναντι στην κοροϊδία που υποστήκαμε εκ μέρους των διοργανωτών. Κανείς δεν είχε πει ότι όλα θα ήταν στα Ιταλικά. Αντίθετα ξέραμε ότι θα υπάρχουν ελληνικοί υπέρτιτλοι. Αυτό που υπήρξε ήταν μόνο οι υπέρτιτλοι της 5ης ωδής, την οποία ούτως ή άλλως είχαμε στα ελληνικά, από το έντυπο πρόγραμμα. Στο επιχείρημα ότι «δε γίνεται να υπάρξει μετάφραση σε ένα αυτοσχεδιαστικό πρόγραμμα» όπως του Μπενίνι, έχω να απαντήσω το εξής:
    Ο ίδιος ο Μπενίνι είπε ότι στο Λονδίνο έκανε το ίδιο πρόγραμμα στα Αγγλικά. Γιατί όχι εδώ; Εξάλλου το κείμενό του έχει ένα σταθερό βασικό κορμό, ο οποίος επαναλαμβάνεται. Αρκούσε αυτός να υπάρχει σε υπέρτιτλους, και δε θα γινόταν κανένα «παρατράγουδο». Σε τελική ανάλυση, γιατί στις 6/5 στη δεύτερη παράσταση δόθηκαν ακουστικά ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους θεατές με ταυτόχρονη μετάφραση, ενώ τίποτε τέτοιο δεν υπήρχε στις 5/5;
    Είναι προφανές ότι υπήρξε υποτίμηση της αξιοπρέπειας και της νοημοσύνης του κοινού, κάτι το οποίο τελικά και οι ίδιοι οι υπεύθυνοι (αναγκάστηκαν να) παραδεχτούν, γι αυτό και αυτή τη στιγμή ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ τα χρήματα όσων ταλαιπώρησαν! Για αυτό και συμπεριφέρθηκαν αλλιώς στις 6/5.
    5. Τελικά η δική μας αντίδραση (το ότι φύγαμε κατά τη διάρκεια της παράστασης) ήταν πολύ πιο πολιτισμένη και πιο ήπια. Καλά κάναμε και αντιδράσαμε, ώστε να σταματήσουν οι υπεύθυνοι να συμπεριφέρονται στους θεατές σα ζώα.
    6. Όσο για το σχόλιο του «μαραμένα σύκα» ότι … «αν είχα έναν κουβά σκατά θα τις έλουζα μια προς μία» απλά θα έλεγα ότι μου θυμίζει συμπεριφορά Καρβέλα και Πάνια (που υποτίθεται ότι δε συμπαθεί)…

    Δημητρης

  11. Μαραμένα σύκα Μαΐου 14, 2009 / 3:55 μμ

    Ασφαλώς και συμβαίνει,ότι συμβαίνει και στον χώρο της τέχνης και του θεάματος χρόνια τώρα.Αρπαχτή,ρεμούλα και ζαμανφουτισμός.
    Κρίμα που βρθήκατε σε αυτή την δυσάρεστη θέση αν και τις λεμονόκουπες θα έπρεπε να τις εισπράξει ο οργανωτής και όχι ο Μπενίνι.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s