Χιού χιού eco-day

eating-map660.jpg
Αντί να κάτσω να γράψω για διάφορες οργανωσεις και πρωτοβουλίες θα σας γράψω τον δεκάλογο μου για το περιβάλλον.
Δεν αφορά μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς σε κρατικό ευρωπαϊκόεπίπεδο,αφορά αποκλειστικά για το τι έχω σκοπό να κάνω εγώ.

1ο Θα κάνω στεγανό τον βόθρο του σπιτιού μου και ας χρειαστεί να τον αδειάζω κάθε ευδομάδα,100 ευρώ το άδειασμα πάει,άρα 100Χ4=400 ευρώ μόνο για άδειασμα βόθρου τον μήνα.

Τι?Δεν καταλαβατε τι σημαίνει μη στεγανός βόθρος?
Απλό να σας εξηγήσω,σημαίνει μια τρύπα σκαμένη στο έδαφος,συνήθως στην αυλή και σκεπασμένος με τσιμέντο,έκει μέσα τρέχουν όλα τα απόνερα ενός σπιτιού.Στον πάτο της τρύπας δεν υπάχει τσιμέντο και τα βρωμόνερα τ’αποροφά το χώμα.Έτσι αργεί να γεμήσει…
Τι?Δεν ξέρετε τι σύστημα είναι αυτό?
Χα…όλα τα χωριά της Ελλάδος έχουν αυτό το σύστημα.Τι βιολογικούς καθαριζμούς και πράσσινα άλογα..όλα χύμα στο χώμα και ότι ξεμένει στον τύπο με το φορτηγό που τ’αδειάζει.
2ο Θα πετάξω τον αμίαντο από την σκεπή της αποθήκης.
Τι είπατε?Ο αμίαντος είναι καρκινογόνος?
Σιγά τα λάχανα,εμείς τον έχουμε στα σπίτια μας,στις αποθήκες μας,στα κοτέτσια μας, στις στάνες μας.Ναι..ναι καλά καταλάβατε,έκει που βάζουμε τα προβατάκια μας,αυτά που ταϊζουμε όλη την Ελλάδα το Πάσχα και όχι μόνο.
3ο Θα κόψω όλα τα σπρέι και χημικά,λακ μαλιών,καθαριστικά σπιτιού,απορυπαντικά,σαπούνια.
Λέω να τα αντικαταστήσω με ξύδι,πράσσινο σαπούνι…
Τέλος πάντων κάτι θα βρώ στα τεφτέρια της γιαγιάς μου,άλλωστε τότε δεν είχαν αυτά που έχουμε σήμερα και κανένας τους δεν πέθανε από την βρώμα.

4ο Θα καταργήσω το αυτόκίνητο και θα χρησιμοποιώ αποκλειστικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς,ποδήλατο και ταξί όταν χρειαστεί.
Ναι..ναι,θα σταματήσω να πηγαίνω με το αυτοκίνητο ως το περίπτερο της γωνίας για τσιγγάρα,θα κάνω αυτή την υπέρτατη θυσία για το περιβάλον.
5ο Θα πετάξω την σόμπα πετρελαίου,το
aircondition και την ξυλόσομπα και θα βάλω φωτοβολταϊκά και μόνωση στο σπίτι μου,
τώρα το ζήτημα είναι που θα βρεθούν τα 10 χιλιάρικα και βάλε που χρειάζομαι για ένα τέτοιο σύστημα!
Μήπως πρέπει να πάρω δάνειο από κάποια τράπεζα και να με φεσώσει όπως μόνο αυτή ξέρει να φεσώνει?
Άραγε να μου χαρίσουν τίποτα από φόρους αν το κάνω?Μπαα..και να μου χαρίσουν θα μου τα πάρουν πίσω σε ΦΠΑ,δύο μονάδες ανέβηκε πάλι!
6ο Θα καλλειεργώ τα χωράφια μου με φυσικό η βιολογικό τρόπο και δεν θα επιτρέψω τα μεταλλαγμένα να σας αλλάξουν τα φώτα.
Μέχρι τώρα σας είχα ταράξει στο φυτοφάρμακο και το λίπασμα.Δεν ξέρω μα την αλήθεια αν ,με αυτά που σας τάϊζα τόσα χρόνια πέρνατε τις βιταμίνες που χρειαζόσαστε ή την κατάληλη δόση φαρμάκι για να πάτε στον άλλο κόσμο το πολύ ως τα 55 σας!
7ο Θα σταματήσω να πετάω σκουπίδια όπου βρίσκω ακάλυπτο χώρο και ιδιαίτερα πλαστικά και θα κάνω ανακύκλωση των υλικών
Θα μου πειτε τώρα…έναν κάδο ειδικά για χαρτιά και κούτες έφεραν στην γωνία και οι κυράτσες τον γέμισαν με οργανικά σκουπίδια…εγώ όμως θα επιμένω στην ανακύκλωση μέχρι να μου τον φέρουν στο κεφάλι εξαγριωμένες.Θα σταματήσω να σβήνω τις γόπες στο πεζοδρόμιο,να πετάω τα άδεια πλαστικά μπουκάλια και περιτυλίγματα από το παράθυρο του αυτοκινήτου,να αδειάζω το καμένο λάδι και τα ληγμένα φάρμακα στον νεροχύτι,να πετάω τις μπαταρίες λες και είναι σοκοφρέτες στα χαντάκια,τα μπάζα στις άκρες του δρόμου,αποτσίγγαρα στην αμουδιά και σακούλες στο νερό.
Θα σταματήσω να πετάω ότι πετιέται γενικώς.
8ο Δεν θα κάψω ποτέ δάσος μόνο και μόνο για να συμπληρώσω το πενειχρό μου εισόδημα και δεν θα καταπατήσω ποτέ μου άλσος η δασική περιοχή.
Ούτε για να χτίσω βίλα,ούτε για να βοσκήσω τα κατσίκια μου,ούτε για να κάνω αγροτουριστική μονάδα,ούτε για να κάνω το χατήρι έναντι αμοιβής σε κάποιον.
9ο Δεν θα ψηφίσω κανέναν μαλάκα που δεν θα έχει ξεκάθαρο πρόγραμμα για το περιβάλον
και αν το κάνω να μου κοπεί το χέρι.
10ο Δεν θα ησυχάσω έως ότου δεν αποκτίσουμε Εκομάνατζερς αντί για κυβερνήσεις μια μέρα.
Ναι ναι,καλά το είπα και μη με κοιτάτε έτσι!
Αντί για κυβέρνηση,προσλαμβάνεις 5-10 μάνατζερς(κοστίζουν λιγότερο από ότι μια κυβέρνηση)και τους βάζεις να σου κάνουν μια δουλειά.Αν δεν τα καταφέρουν τους απολύεις και δεν χρειάζεται να περιμένεις 4 χρόνια στην χειρότερη περιπτωση για να τους ξεφορτωθείς.Και ειδικά τώρα που οι συμβάσεις εργασίας έχουν γίνει κωλόχαρτο…εύκολη η απόλυση.!
Ecomanagers και ξερό ψωμί.
 Αυτά θα κάνω εγώ..για εσάς..δεν ξέρω μιας και δεν διάβασα ακόμα.


10 thoughts on “Χιού χιού eco-day

  1. roidis Οκτώβριος 15, 2007 / 9:42 μμ

    γιατί με πεθαίνεις;
    ε;
    😦

  2. g. manoussakis Οκτώβριος 16, 2007 / 12:46 μμ

    ο δεκάλογος του γύφτου (έλληνα οικολόγου)

  3. μαραμένα σύκα Οκτώβριος 23, 2007 / 1:57 μμ

    😀
    Αϊμέ!
    Την περίμενα μια τέτοια αντίδραση σε όλα αυτά που έγραψα..πάντως δεν είμαι η μόνη ε..

  4. DIONYSOS Οκτώβριος 26, 2007 / 9:21 πμ

    Αψογο σας βρήσκω, και με θηλυκό μυαλό ,να γεννάει 😆 😆 ;lol:

  5. μαραμένα σύκα Οκτώβριος 26, 2007 / 12:52 μμ

    Dionysos για το άψογη δεν ξέρω…όσο για το θηλικό μυαλό?Είναι όντως θυλικο
    😀

Σχολιάστε

