Τραγούδια που μου θυμίζουν

Συνήθως όταν συμβαίνουν τα κοσμοΐστορικά γεγονότα στην ζωή μου εγώ πέρα βρέχει!Πολύ αργότερα τα συσχετίζω με εικόνες,μυρωδιές,ήχους.
O Allu fun Marx μου ζήτησε να γράψω για 5 τραγούδια που κατα κάποιο τρόπο σημαίνουν κάτι για μένα.
.Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουνε του Τόλη Βοσκόπουλου,το άκουγαν τα κορίτσια στον πειρατικό ραδιοφωνικό σταθμό του ξαδέρφου μου.Όταν ακούω αυτό το τραγούδι μου έρχετε στο μυαλό ένα ντουμανιασμένο από τον καπνό δωμάτιο και τα απλανή ερωτοχτυπημένα βλέμματα των κοριτσιών που μαζεύονταν εκεί για να κάνουν αφιερώσεις.
.Το σταυροδρόμι του Πάνου Γαβαλά μου το έκανε καντάδα ο πρώτος γκόμενος που είχα το βράδυ πριν φύγει για φαντάρος.Όταν το άκουσα αποφάσισα ότι δεν μου αρέσει καθόλου.Δεν ξέρω αν έφτεγαν οι γαιδουροφωνάρες που το τραγουδούσαν,το τραγούδι από μόνο του ή ο γκόμενος.Το ζήτημα είναι ότι το θυμάμαι μέχρι σήμερα.
.Insane asylum,τραγουδισμένο από τον Wille dixon και την Koko Taylor να ξεχύνετε από το πικ-απ Nakamichi του συγκατοίκου μου στην Ρώμη.Μου φέρνει στο μυαλό τα ξένοιαστα φοιτητικά χρόνια και τηγανιές από καλαμαράκια.Βέπετε 2 φορές τον χρόνο ο συγκατοικός μου ο Μιχάλης έκανε καλαμάρι πάρτυ.Σε όλα τα πάρτυ ξεκινούσε με αυτό το κομμάτι.Από τότε μου αρέσουν τα Blues.
.Lake of fire των Nirvana για τους στοίχους τον καιρό που με είχαν πιάσει οι μεταφυσικές μου μανίες.
Where do bad folks go when they die?
They don’t go to heaven where the angels fly
They go down to the lake of fire and fry
Won’t see them again till the fourth of july
I knew a lady who came from duluth
She got bit by a dog with a rabid tooth
She went to her grave just a little too soon
And she flew away howling on the yellow moon
Now the people cry and the people moan
And they look for a dry place to call their home
And try to find some place to rest their bones
While the angels and the devils
Fight to claim them for their own

.Litlle Drop of poison από τον Τom Waits,γιατί είναι ο Tom Waits με την υπέροχη βραχνή,ποιητική,μαστουρωμένη,αλκοολική φωνή.

Με την σειρά μου ζητάω από τους:
Indyblog
elafini
ο δείμος του πολίτη
e-μερολόγιο
Γιώργος Μανουσάκης
Ζοο
Lost in music
identitycafe
H καλύβα ψηλά στο βουνό
Ανέστης

14 thoughts on “Τραγούδια που μου θυμίζουν

  1. ο δείμος του πολίτη Μαΐου 7, 2007 / 2:28 μμ

    Ρε τι κάνεις; Εμένα το ιδρυτικό μέλος του τρίο φάλτσο μου ζητάς να γράψω για τραγούδια; Μάλλον με βλέπω να μην μπορώ να απαντήσω σε εμένα, οπότε απαντώ εδώ και τώρα:

    το Φοβάμαι -του Παπακωνσταντίνου, γιατί τούτο το κομμάτι με έτρεψε στην πολιτική.
    το Μπαλάντα στο Γιάννη Κ -πάλι του Βασίλη, για΄τι είναι ο ορισμός της ροκ μπαλάντας.
    το Χαμένο Ρούχο -του Μάλαμα για τον αυτοσαρκασμό του.
    ο Κεμάλ -του Μάνου Χατζηδάκη, επειδή κρύβει μία μοναδικά αριστερή απογοήτευση μέσα στην επαναστατικότητά του.
    το Bohemian Rapsody -των Queen για την εκπληκτική ροκ όπερας μουσική του
    το Who wants to live forever -πάλι των Queen για τη δύναμη της εφήμερης αγάπης των θνητών.

  2. Allu Fun Marx Μαΐου 7, 2007 / 5:48 μμ

    Μα τι άκαρδα και σκληρά πλάσματα που είστε εσείς οι γυναίκες!
    Βρε συ, το παληκάρι σου έκανε καντάδα για να εκφράσει τον έρωτά του και συ βαθμολογείς την φωνή του (γαϊδουροφωνάρα!)…
    Αχ, γιατί να είμαστε αισθηματίες
    γιατί να μπλέκουμε σε παλιοϊστορίες…
    🙂

  3. indictos Μαΐου 7, 2007 / 5:50 μμ

    Thanx γιά την πρόσκληση, θα γράψω σε λίγες μέρες;
    🙂

  4. elafini Μαΐου 7, 2007 / 6:34 μμ

    ευχαριστώ για την πρόσκληση..το ετοιμάζω…(και μετά τα τραγούδια σας ετοιμάζω κάτι άλλο)…πάντως η γαιδουροφωνάρα βασικό κριτήριο…ακούς Μαρξούλη?

  5. Λουΐζα Κ. Μαΐου 8, 2007 / 11:47 πμ

    δωσε μου λίγο χρόνο
    μ’ έχει αρπάξει η άνοιξη (κι ένα σωρό άλλοι) απ’ τον αστράγαλο 🙂

  6. Λουΐζα Κ. Μαΐου 14, 2007 / 5:11 μμ

    έπαιξα – όχι τόσο τίμια, αλλά αυτή η μελωδία μαζί με τους στίχους, είναι παντός καιρού 😉

  7. vain Μαΐου 14, 2007 / 9:10 μμ

    Tha to kanw kapoia stigmi. Mou to eixe zitisei kai to Elafini. S’ eyxaristw gia tin prosklisi.

Σχολιάστε

