προτεραιότητες

mujeres.jpgΤο χοντρομπίζελο με προσκάλεσε να γράψω 4 προτεραιότητες στην ζωή μου.
«Αγαπητό χοντρομπίζελο,μάλλον λόγω ηλικίας είσαι ενθουσιασμένος και έχεις προτεραιότητες στην ζωή σου.Ευτυχώς στην δική μου ηλικία δεν έχω τόσες πολλές,μόλις πάτησα την κρίσιμη 4η δεκαετία και άμεση προτεραιότητά μου είναι να μην βρεθώ στο παρά πέντε μιας νευρικής κρίσης.Οι λόγοι?Πολλοί,που αν καθίσω να τους γράψω,μετά θα πρέπει να εκδώσω την αυτοβιογραφία μου.
Ευχαριστώ για την πρόσκληση και επειδή φοβάμαι μην φάω κράξιμο 😀 την σκυτάλη την δίνω σε όποιον έχει όρεξη να γράψει.

2 thoughts on “προτεραιότητες

  1. ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ Μαρτίου 31, 2007 / 12:00 μμ

    Και εσύ έπρεπε να του πεις «προσέχω, άκου – πως σας λένε παρακαλώ» 🙂

  2. μαραμένα σύκα Μαρτίου 31, 2007 / 12:04 μμ

    Όπως μου μιλάς σου μιλάω της είπα.
    Εξοργήστηκα εκείνη την στιγμή αλλά μετά λέω,δεν πάει να γαμ..ει,εγώ θα τους αλλάξω.Εδώ δεν άλλαξαν που πέρασαν δεκαετίες ολόκληρες!

Σχολιάστε

