Εναλλακτική στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού

gizis_kryfo_skoleio.jpg

Πολύ καυγάς για το τίποτα!Λύση υπάρχει,να δημιουργηθούν κρυφά σχολεία και να διδάσκει ο καθένας την ιστορία όπως του γουστάρει.Έτσι λύνονται ένα σωρό προβήματα.
-Δεν θα μπαίνει στο κόπο η Ακαδημία Αθηνών να διαβάζει τα εκάστοτε βιβλία.
-Θα υπάρχει πλουραλισμός στις απόψεις.
-Θα χεστούμε στο γέλιο με μερικές από αυτές.
-Θα έχουμε το ανάλογο εξιτάρισμα που τόσο μας λείπει απο την όλη μυστικότητα της υπόθεσης και θα αποφεύγουμε κατά συνέπεια τα εξτριμ σπορτς που κοστίζουν ένα σωρό λεφτά στα ασφαλιστικα ταμεία.
-Θα απασχολούνται τα γεροντάκια ως δάσκαλοι στα κρυφά σχολεία και έτσι θα πέσουν τα ποσοστά ηλικιωμένων που υποφέρουν απο κατάθληψη.
-Θα γλυτώσουν οι μαμάδες και τα παιδιά απο το πήγαινε έλα σε σχολές μπαλέτου
παιδικούς σταθμούς,σχολές ζωγραφικής ,μουσικής και άλλα συναφή μέρη που στέλνουν οι γονείς τα παιδιά τους για να τα ξεφορτωθούν μερικές ώρες.
-Θα έχει επιτέλους κάτι σοβαρό να ασχολείται η αστυνομιά εκτός από το να ρίχνει ζαρτινιέρες,γκλομπιές,μπουνιές,κλωτσιές και χημικά σε φοιτητές και συνταξιούχους.Θα προσπαθεί να εξαρθρώσει το παράνομο δύκτιο διδασκαλίας της ιστορίας.
-Θα αποκτήσει επιτέλους η αστυνομία την πολυπόθητη εμπειρία στον αντιτρομοκρατικό αγώνα και δεν θα επαναλάβει ποτέ ξανά το χάλι με την 17 Νοέμβρη.
-Θα μπορέσουν επιτέλους ο Χατζηνικολάου,ο Μικρούτσικος,ο Ζαγοράκης,η Άντζελα Δημητρίου,η Παπαρίζου,η Στάη και άλλοι πολλοί να μπούν στο πάνθεο των διαπρεπών Ελλήνων της ιστορίας.
Μέ έναν σμπάρο  χιλιάδες τριγώνια .

Advertisements

4 thoughts on “Εναλλακτική στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού

  1. Silvia Okaliova Μαρτίου 24, 2007 / 3:47 μμ

    Καλή ιδέα! Αν μαθάνει το κάθε παιδί την ιστορία που του πάει, θα γίνεται και καλύτερος διάλογος στην κοινωνία. Γιατί δεν θα είναι όλοι ένας αχταρμάς από κλισέ.

  2. karpidis Μαρτίου 24, 2007 / 11:44 μμ

    Μόνο προβήματα μπορεί να δημιουργήσει κάτι τέτοιο :))) Απλώς έχεις ξεχάσει ένα λ . Κατά τα άλλα πέρα από την πλάκα τα σχολεία έπρεπε να διδάσκουν την ιστορία που θέλουν. Όχι άλλη κρατική προπαγάνδα. Θέλεις να μάθει το παιδί σου την δεξιά ιστορία με παπάδες και εθνοσωτήρες … Πήγαινε το στο κατάλληλο σχολείο. Θες να μάθεις πως ο Μεταξάς άφησε τους Κομμουνιστές πατριώτες δώρο στους Ναζί πήγαινε στο αντίστοιχο…Η ιστορία είναι καθαρά μάθημα που δεν έπρεπε να διδάσκεται στο σχολείο…Όπως και οι κοινωνικές επιστήμες…

  3. ghteytria Μαρτίου 25, 2007 / 12:21 μμ

    Καλημέρα και χρόνια πολλά για σήμερα! Την ίδια κουβέντα ακριβώς είχαμε και σε άλλα μπλογκς πριν λίγο και είπα το εξής:
    …όλοι μας όπως ομολογούμε κατά καιρούς, ιστορία μαθαίνουμε μεγάλοι και εκτός σχολείου. Όμως είναι σημαντικό να δώσουμε στα παιδιά το παρελθόν τους και να τους μάθουμε την ιστορία τους, όχι καλλιεργώντας μίσος, αλλά απλά λέγοντάς τους την αλήθεια. Την αλήθεια που είναι ασέβεια και αχαριστία να την κρύβουμε όταν κάποιοι πριν από μας, δεν υπολόγισαν τη ζωή τους. Και η ιστορία στα παιδιά διδάσκεται πολύ εύκολα, αν αντί να απαιτείς ξύλινο λόγο και αποστήθιση με την απειλή του βαθμού ή κρύβοντάς τους πράγματα για λόγους σκοπιμότητας, συζητάς μαζί τους, με ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη και αγάπη, μαθαίνοντάς τα να ερευνούν, να συγκρίνουν και να κατακτούν τη γνώση όμορφα και αβίαστα, χωρίς άγχη. Μόνο γιατί το θέλουν και τους αρέσει…
    Έτσι δημιουργείς τους αυριανούς πολίτες, με γνώση, άποψη, θέση και κυρίως μνήμη. Γιατί όπως λέω πάντα, λαός που ξεχνά τους αγώνες του είναι υποχρεωμένος να τους ξαναζήσει!

  4. inlovewithlife Μαρτίου 26, 2007 / 6:05 μμ

    Οι Τούρκοι διδάσκονται στο δημοτικό ότι στα χρόνια της τουρκοκρατίας οι Έλληνες ζούσαν τέλεια και ότι η επανάσταση του ’21 ήταν δείγμα της αχαριστίας τους προς τον «καλό» Τούρκο κατακτητή (το άκουσα από κανάλι).

    Έτσι και εμάς μας μαθαίνουν την ιστορία που θέλουν με τρόπο που να υποδαυλίζει τον εθνικισμό και τον ύμνο στους σημερινούς θεσμούς (ειδικά για το ’21 πολύ πλάκα έχει η περιγραφή του ρόλου των προεστών, παπάδων, μαυροκορδάτων και λοιπών δωσίλογων ως ηρώων). Αν κάποιος έχει αμφιβολία για το πως «γράφεται» η ιστορία μας, αρκεί να παρατηρήσει τι τύχη θα έχει το πολυσυζητημένο αναγνωστικό της ΣΤ’ δημοτικού. Θα λυντσαριστεί από εκκλησία, κανάλια, εθνίκια, πολιτικούς και άλλα λαμόγια, πάντα όμως στα πλαίσια της «επιστημονικής» ανάλυσης και των πραγματικών γεγονότων.

    Η παραποίηση της ιστορίας δεν έχει πρόσωπο ούτε διαλέγει λαό. Και αποτελεί άλλη μία ομοιότητά μας με τους Τούρκους.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s