Όμηρος ενός διαβατηρίου και μιας ταυτότητας

idcard.jpg Ένα χρόνο απίστευτης ταλαιπωρίας και γραφειοκρατείας μου κόστισε ο επαναπατρισμός μου στην Ελλάδα.
Έιναι μήνας Μάρτιος και πρέπει να αλλάξω διαβατήριο το οποίο ανανεώθηκε πριν μόλις ένα χρόνο στην Μαδρίτη.Έλα όμως που πρέπει να αλλάξω και ταυτότητα!Μία διαδικασία που μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν απλή και γρήγορη.
Όχι,δεν είναι ούτε απλή,ούτε και γρήγορη.Η αστυνομική διεύθυνση Ξάνθης μου δίνει ραντεβού για Αύγουστο του 2οο7 για ανανέωση αστυνομικής ταυτότητας.Θέλω να φωνάξω,να ουρλιάξω,να τους τρίψω στην μούρη τα κωλόχαρτά τους και τα ραντεβού τους και να εξαφανιστώ.Έλα όμως που δεν μπορώ να κάνω τίποτα από αυτά παρά να κάτσω και να περιμένω στωικά μέχρι να έρθει το πλήρωμα του χρόνου.
Αναρωτιέμαι,όταν το 10% του Ελληνικού πληθυσμού είναι δημόσιοι υπάληλοι,γιατί έχουμε αυτή την απίστευτη ταλαιπωρία?Αντιστοιχούν ένας υπάληλος ανά 10,5 πολίτες!
Όταν γύρισα στο σπίτι η μάνα μου μου λέει,
-Μα καλά χαζή είσαι?Ψέματα δεν ξέρεις να πεις?Ας έλεγες ότι έχεις την μάνα σου σε νοσοκομείο εκεί και ότι πρέπει να πας επειγόντως,αυτοί βαριούντε που ζουν..σιγά μην ψάχνουν να επαληθεύσουν την ιστορία!
-Δηλαδή μαμά,μόνο με ψέματα και απάτη πάει κάποιος μπροστά σ’αυτή την χώρα?
-Μα καλά,ακόμα δεν εχεις καταλάβει ότι εδώ για να κάνεις την δουλειά σου πρέπει να κλαφτείς,να πεις ψέματα και να βάλεις μέσον?Με τον σταυρό στο χέρι δνε πας μπροστα
παιδί μου.
Σηκώνω τα χέρια ψηλά και όταν καταφέρω να φύγω δεν θα ξαναεπιστρέφω παρά μόνο για ήλιο,θάλασσα και ούζα.

20 thoughts on “Όμηρος ενός διαβατηρίου και μιας ταυτότητας

  1. theprincessonthepea Μαρτίου 20, 2007 / 12:10 μμ

    καλό κουράγιο!
    και μόνο στην ιδέα ότι έχεις να περάσεις όλον αυτό τον κυκεώνα, μου έρχεται να πλακωθώ στα ούζα για λογαριασμό σου!
    (μήπως βρε παιδί μου στην Ξάνθη αντιστοιχούν 10.000 πολιτες σε έναν δημόσιο υπάλληλο?… από το 10% όλων των «μενίρ» που γράπωσαν καρέκλα και δεν λένε να το κουνήσουν, μην ξεχνάς ότι δεν δουλεύουν όλοι!… τους καημένοι… τόση πολύ δουλειά πού να προλάβουν…)

  2. μαραμένα σύκα Μαρτίου 20, 2007 / 12:52 μμ

    Αχ,πρινσέσα μου,
    αν σου έλεγα τι τραβάω απο την αρχή θα έλεγες πως αυτή η ταλαιπωρία που έχω υποστεί απο το Ελληνικό κράτος για το διαβατήριο,είναι πτέσμα.
    Μου έχουν συμβεί ακόμα πιο φοβερά και τρομερά πράγματα και επειδή είναι ακόμα σε εξέληξη δεν τολμώ να μιλήσω.
    Ναι ναι,καλά καταλάβατε,φοβάμαι.

    Ίντι, το διάβασα αλλά δεν είδα κάτι καινούργιο..

  3. g. manoussakis Μαρτίου 20, 2007 / 2:40 μμ

    μήπως όμως είσαι λίγο άδικη με την Ελλάδα;

    ουρές και λίστες αναμονής υπάρχουν σε όες τις χώρες του κόσμου, όχι μόνο εδώ!

  4. theprincessonthepea Μαρτίου 20, 2007 / 2:57 μμ

    συμφωνώ ότι υπάρχουν ουρές παντού αλλά φραπές μαζί με αθλητική εφημερίδα εν ώρα υπηρεσίας, πουθενά αλλού!
    😉

  5. μαραμένα σύκα Μαρτίου 20, 2007 / 3:13 μμ

    Σκηνή απο εφορία,πήγα να πληρώσω 50 ευρώ,τόσοι φόροι μου αντιστοιχούσαν
    σε συνολικά εισοδήματα 350 ευρώ,δύο κυρίες με τους καφέδες και να μιλανε στο γραφείο.Εγώ να προσπαθώ να τραβήξω την προσοχή τους με καλημέρες,ξεροκατάπημα και ευγένεια.Πέντε λεπτά προσπαθούσα και αυτές με γράφανε στις μο..ες τους,τελικά γυρίζει μια και ω τι έκπληξη,ήταν κόρη συχωριανού ,δεν ήξερε τι να πει.
    Πολύ φοβάμαι ότι οι δημόσιοι υπάληλοι είναι ίδιοι παντού και μόνο ελαχιστοι δουλεύουν πραγματικά η ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους.
    Η αδερφή έχει παρεδώσε με το ΤΑΕ και μου λέει ότι υπάληλος εκεί είναι ένας που θυμάμαι καλά με το ζόρι τέλειωσε το δημοτικό στα 16!

  6. ghteytria Μαρτίου 20, 2007 / 5:24 μμ

    Καλάαα…από τη φούρκα μου ποστάρισα στο τραγούδι! Και από συνήθεια που τα σχόλια είναι κάτω. Μιλάμε για πολύ ξανθιά!Θα το ποστάρω στο κανονικό θέμα και σβήστο βρε κοπελιά απ’το τραγούδι.Και σόρρυ ε; 🙂

  7. ghteytria Μαρτίου 20, 2007 / 5:25 μμ

    Δικιάααα μου!Πόσο σε νιώθω!Δε φαντάζεσαι πόσο όμως!Δεν ξέρω αν ποτέ θα γυρίσω στην Ελλάδα μόνιμα κι αυτό, ενώ τη λατρεύω, θα γίνει για να μη με γράψουν οι εφημερίδες. Οι τύποι θέλουνε μπουρλώτο. Αλλά κανένας παλιό…. δεν έκανε αυτό που έπρεπε. 24 ώρες να είχα εξουσία και θα τους τα είχα ξυρίσει σύριζα! Ήμουν Ισπανία πριν λίγο καιρό και συμπτωματικά οι φίλοι μου έβγαζαν διαβατήρια. Μου λέει η φίλη μου, πάω μια στιγμή αφήνω τα χαρτιά κι έρχομαι, ενώ ταυτόχρονα ψαχούλευε ένα συρτάρι. Ανακάλυψε κάτι φωτό προπέρσινες δικές της και του άντρα της και τις έβαλε στο φάκελο. Τί κάνεις εκεί; ρωτάω φρικαρισμένη. Και της εξηγώ το σήριαλ του τρόμου με τις φωτογραφίες σε μέγεθος τόσο στο κούτελο κι έτσι στο πηγούνι, χωρίς χαμόγελο, αμακιγιάριστη και με τα μαλλιά τραβηγμένα πίσω!!! ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ οι Ισπανοί!!!Φρικίασαν λέμε. Είχα αγωνία αν θα τους τις πάρουν οι δικοί τους. Σε 10 λεπτά σε πληροφορώ γύρισαν, ήταν όλα οκ και το παράβολο κόστισε 17,50 ευρώ!!! Και εννοείται η ταχύτατη εξυπηρέτηση, το χαμόγελο και η ευγένεια.Μία από τις πολές φορές που έκλαψα από λύσσα σ’ αυτό το ταξίδι! Όταν κάποτε ο Μπένος έφτιαξε τα ΚΕΠ, είχε όνειρα να γλιτώσουμε τη γραφειοκρατία. Μπαρμπούτσαλα! Άλλη μια δημόσια παπάρα καταντήσανε. Και δεν την φτάνουν την έρμη την Ελλάδα τα χοντρά βάσανα, κανένας κερατάς δε νοιάζεται να βελτιώσει έστω την καθημερινότητα… Κουράγιο!

  8. onomatodosia Μαρτίου 20, 2007 / 5:29 μμ

    συμβαινουν και στις καλυτερες χωρες…
    χαχα!

  9. μαραμένα σύκα Μαρτίου 20, 2007 / 5:51 μμ

    ghteytria,μην γυρίσεις καλή μου,είπαμε η Ελλάδα είναι καλή για ήλιο θάλασσα και το αγόρι μου που λέει και το τραγούδι.
    Ένα τσούρμο ραγιάδες που μάθαμε με το πεσκέσι το μπαξίσι καιτην μιζα είμαστε.
    Και για τον ήλιο την θάλασσα και ταγόρι έχω σοβαρές αμφιβολίες πάντως.Υπάρχουν ένα σωρό μέρη χιλιάδες φορές πιο όμορφα και πιο φθηνά.
    Όπου ακόμα και ένας γαμημένος καφές είναι στο 1/4 της τιμής στην Ελλάδα.
    Ονοματοδοσία,μην μου πεις ότι η δικιά μας είναι απο τις καλύτερες!
    Ξέρεις τι μου κάνανε οι λεχρίτες του προξενείου μας στην Ισπανία?
    Έκανα πληρεξούσιο στην μάνα μου,πλήρωσα 200 ευρώ και δεν έκανε για αποδοχή κληρονομιάς,αλλά έκανε για να πληρώνω φόρους.Τρελό ε?Αλλά αληθινό.

  10. greek history x Μαρτίου 20, 2007 / 7:38 μμ

    Αυτή η καθυστέρηση είναι σίγουρη?
    Λέω να βγάλω και εγώ καινούργια ταυτότητα μιας και η παλιά είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Τόσο πολύ θα περιμένω?

  11. μαραμένα σύκα Μαρτίου 20, 2007 / 7:51 μμ

    greek H
    Δεν ξέρω για εκεί που είσαι εσύ,εδώ στην Ξάνθη μου είπαν πως τα ραντεβού έχουν φτάσει ως τον αύγουστο.
    Πάντως δεν χάνεις τίποτα να τηλεφωνήσεις στους μπάτσους της περιοχή σου και να ρωτήσεις.

  12. ghteytria Μαρτίου 20, 2007 / 8:13 μμ

    Τρείς τρόποι υπάρχουν για άμεση έκδοση ταυτότητας.
    1. Τσαμπουκάς, του στυλ:Απαιτώ να μου το δώσετε εγγράφως αυτό που λέτε για Αύγουστο πχ. Πρώτα γίνεται μπαρούτι ο μπάτσος και μετά στο παίζει και καλά φιλαράκι που παραβλέπει τις απειλές σου και θα σε εξυπηρετήσει γιατί είσαι εσύ.
    2. Κλαψομούμιασμα του στυλ: Εγχειρίζεται όλος οι οικογενειακός ντουνιάς και πρέπει να τρέξετε τους μισούς στο εξωτερικό. Αμφίβολο αν θα φτάσει, μπορεί να ζητηθεί να του κάτσετε αν είστε γυναίκα ή να τα χώσετε και καλά πάρε να πιείς όλο το Μύθο (γιατί για μια μπυρίτσα ξεχάστε το).
    3. Βίσμα

    ΥΓ. Ο καφές και η τιμή του που έγραψες μαραμένα σύκα, έχει γίνει θέμα σε όλη την Ευρώπη. Άλλαξε σημασία τη λέξη «γκρικ κόφι». Δε σημαίνει πια ελληνικός καφές. Σημαίνει φωτιά και λαύρα!Ορίζει πλέον το πανάκριβο…

  13. karpidis Μαρτίου 20, 2007 / 11:29 μμ

    Πάντως έχει και ούζα 🙂 η ελλαδίτσα. Περιμένω να ρθει καλοκαιράκι με χταποδάκι στα κάρβουνα και ουζάκι. Αν έρθουμε Ξάνθη είσαι μέσα 🙂

  14. theprincessonthepea Μαρτίου 21, 2007 / 3:52 μμ

    τα ΚΕΠ δεν αναλαμβάνουν ταυτότητες και διαβατήρια…
    μπαρμπούτσαλα όπως τα λες ghteytria!
    😀

  15. μαραμένα σύκα Μαρτίου 21, 2007 / 4:31 μμ

    Ευχαρίστως καρπίδη.
    Τα κεπ δεν κατάλαβα γιατί υπάρχουν?
    Μάλλον για θέσεις εργασίας.Τώρα που το ανφέραμε,απο την εφορία με στείλανε στα ΚΕΠ για ένα χαρτί που ήταν αρμοδιότητα της εφορίας…αχαχχαχα.Κατσικώθηκα εκεί φυσικά και δεν έτρεξα μέσα στην βροχή στα ΚΕΠ μια και ήταν της εφορίας δουλειά.
    Μάλον τα ΚΕΠ έγιναν για να κάνουν πιο τεμπέληδες τους υπαλήλους των εκάστοτε υπηρεσιών.

  16. bassandtreble Μαρτίου 21, 2007 / 9:44 μμ

    Πήγα και εγώ για ταυτότητα πανέτοιμος.Επειδή έχει πρωτοβγεί στην Θεσ/νίκη πρέπει να κάνω αίτηση ακύρωσης, αυτή να πάει στην θεσ/νίκη να εγκριθεί η ακύρωση να επιστρέψει εδώ που βρίσκομαι να ξαναπάω στο τμήμα και να την βγάλω.
    Τους απάντησα ότι δεν θα βγάλω ποτέ αλλά δεν με πιστέψανε.

  17. ghteytria Μαρτίου 22, 2007 / 3:23 μμ

    Βρε παιδιά με τα ΚΕΠ είναι ασύλληπτο αυτό που γίνεται. Έγιναν με πρόθεση, την ξέρω καλά την ιστορία εκ των έσω, να διεκπεραιώνουν 1000 και βάλε σε πρώτη φάση, συναλλαγές του πολίτη με το δημόσιο.Έχω τύχει σε σκηνικά απείρου κάλλους και έχω κάνει τέτοιο σαματά, που σε πολλές περιπτώσεις λύθηκε το πρόβλημα, άσχετα αν θέλανε να με πνίξουν. Γιατί αν δεν ξέρεις, σου πουλάνε μια παρλαπίπα και σε στέλνουν απ’τον Άννα στον Καϊάφα. Όταν λοιπόν πηγαίνετε στο ΚΕΠ θα ζητάτε φωτοτυπία των υποθέσεων που αναλαμβάνει το ΚΕΠ. Και θα απαιτείτε να σας εξυπηρετήσουν, αλλιώς στην φιλοτιμία τους… ξεχάστε το.:)

    ΥΓ. Δε γεννήθηκα bitch, αυτός κι η γραφειοκρατία με κάνανε. 😉

  18. Ανώνυμος Απρίλιος 24, 2007 / 2:33 μμ

    tertert

Σχολιάστε

