Η εξομολόγηση ενος WC δημοσίας χρήσεως

toilet1.gifΥπάρχω παντού,σε σταθμούς λεωφορείων,τρένων,αεροδρομίων,σε δημόσιες υπηρεσίες,σε ταβέρνες,καφενεία και μπαράκια.
Κλασικά,ποτέ δεν υπάρχει χαρτί και το σκατό είναι πασαλειμένο μέχρι και τους τοίχους μου πολλές φορές.Πώς στην ευχή τα καταφέρνουν δεν ξέρω!Αλλά επειδή τα σημάδια είναι εμφανή , μια ιδέα έχεις πως αυτά που βλέπεις είναι η  abstract προσπάθεια του καλλιτέχνη να εκφραστεί σε έναν τόσο περιορισμένο χωρο ζωγραφίζωτας με τα δάχτυλα.Δεν μου  μένει παρά να θαυμάσω τον καλλιτέχνη μιας και δεν μπορώ να σηκώσω το καπάκι και να τον σαπίσω στην κλωτσιά.
-Τις προάλλες μπήκε μέσα ένας τύπος ,τύφλα στο μεθύσι.Άνοιγει το παντελόνι,τον πετάει έξω και άρχισε να κατουράει λες και πότιζε παρτέρι με ζουμπούλια!Περιτό να σας πω ότι δεν έπιασε κέντρο με τίποτα!Μου κατούρησε το καπάκι και την πορσελάνη, μου κατούρησε και το πάτωμα ο μαλάκας.
-Ούτε μπορώ να ξεχάσω την μαμά με τον τετράχρονο βλαστάρι της!Του κατεβάζει τα βρακιά η κυρία και το βάζει να μου χέσει το πάτωμα μουρμουρίζοντας πως θα κολλήσει μικρόβια έτσι και καθήσει επάνω.Η κυρία ούτε καν έβαλε στο νού της τον επόμενο που θα μπει και θα ξεράσει με την μια το σαγανάκι που έφαγε στην ταβέρνα!
-Αχ..τώρα θυμήθηκα το ξανθό γκομενάκι!Μπήκε μέσα με αέρα και τουπέ αλλα Τζένιφερ Λόπεζ κουβαλώντας μαζί της και ένα ευχάριστο συνεφάκι από άρωμα.Κοιτάει γύρω της,κατεβάζει το στριγγάκι και αρχίζει να κατουράει στο μισοόρθιο φοβούμενη να καθήσει και με το δίκιο της.Μου κατούρησε το καπάκι αλλά λίγο το κακό,σηκώθηκε και
σκύβωντας τραβάει απο κάτω το λερωμένο της ταμπόν και το πετάει στο πάτωμα,τι αποήτευση θεέ μου..άδικα πήγε τόσο άρωμα!
Στο τέλος κάθε μέρας αισθάνομαι σαν ετοιμοθάνατος στην εντατική!
Έχω ακούσει για κάτι συναδέλφους WC στην Ελβετία,για κάντε κλικ στο παρακάτω λινκ να δείτε χλιδή!Δικές μου φοτο δεν τολμώ να βάλω γιατί θα σας κόψω την όρεξη.
suizaesdiferente.pps

9 thoughts on “Η εξομολόγηση ενος WC δημοσίας χρήσεως

  1. Exiled Μαρτίου 9, 2007 / 10:40 πμ

    Καλά, ακόμα και να ήξερες ότι δε σε βλέπουν, όπως στην Ελβετία, δεν ξέρω πόσο άνετα θα ένιωθες βλέποντας τους περαστικούς, ενώ «άδειαζες». Κι εδώ τα πράγματα είναι ψιλοκυριλέ, αλλά η χαζομάρα είναι ότι πρέπεινα πληρώσεις 50 σεντς για να κάνεις την ανάγκη σου. Είναι πεντακάθαρες, μόνο για ένα άτομο και μπορείς να μείνεις μέσα μέχρι 20 λεπτά. Μετά ανοίγει η πόρτα αυτόματα. Παράλληλα, ακούγεται μία φωνή που σε προειδοποιεί για το πόση ώρα μένει μέχρι τη λήξη του 20λεπτου, αλλά και σου υπενθυμίζει να πλύνεις τα χέρια σου. Η τουαλέτα δε, έχει αυτόματο σύστημα καθαρισμού για το καπάκι, κρεμάστρα για το παλτό κ.ά. Μία φορά έχω χρησιμοποιήσει (μετά έμαθα ότι και στα μαγαζιά μπορεί κανείς να κάνει ό,τι είναι να κάνει, όπου στην τελική δε νοιώθει και τόσο άσχημα), αλλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Το μειονέκτημα είναι ότι είναι στη μέση του δρόμου συνήθως, σε νησίδες κοντά σε φανάρια και δεν διατηρείται η ιδιωτικότητα της «περίστασης».

  2. roidis Μαρτίου 9, 2007 / 11:54 πμ

    άσε με τώρα, τι μου θύμησες…
    ταξιδεύω σε όλη την Ευρώπη και μόλις πατήσει το πόδι Ελλάδα!…
    και όχι μόνο στις δημόσιες. Μία φορά σε ταβέρνα με το είδα τα χάλια της τουαλέτας, παρήγγειλα ότι είχε ο κατάλογος, όταν τα έφερε του είπα γεια χαρά, φάτα μόνος σου, ή αν έχεις αντίρρηση, πάρε τηλ. το υγειονομικό/αστυνομία….Χάζεψε ο τύπος, ένιωσε τόοοοσο αδικημένος!

  3. μαραμένα σύκα Μαρτίου 9, 2007 / 7:03 μμ

    Exiled,όπως λέει και ο Ροίδης πουθενά στην ευρώπη δεν βλεπεις τέτοιο χάλι.Ας ήταν και σε φανάρι η ελβετική τουαλέτα,πάλι θα την χρησιμοποιούσα.Αστράφτει απο καθαριότητα και χαλάλι τα 50 λεπτά.
    μάλιστα την έμπνευση γιάυτό το πόστ το πήρα από την επίσκεψη σε τουαλέτα την προηγούμενη μέρα σε πρακτορείο λεωφορείων σε επαρχιακή πόλη.Και εκεί 50 λεπτά ήθελαν αλλά κόντεψα να πεθάνω απο την μπόχα και την βρωμιά.
    😀

    Ροίδη,είναι φοβερό!ελάχιστα μέρη τηρούν τους στοιχειώδη κανόνες υγειηνής!Σε μπαράκι είχε 10 πόντους κάτουρο στο πάτωμα μια φορά.Σηκώθηκα και έφυγα χωρίς να την χρησιμοποιήσω.Μετά πέταξα και τα παπούτσια μου γιατί προλαβα και πάτησα μέσα.
    Σε ταβέρνες δε γίνετε χαμός,σου περνάει η όρεξη με την μια.

  4. gb, cosmosair Μαρτίου 10, 2007 / 10:52 πμ

    Εξοχη εξομολόγηση, μου θυμίζει την «εξομολόγηση της διαφθοράς εν ελλάδι», η διαφθορά είναι σαν τή WC, καθαρή ή βρώμικη. Οι πολιτικοί που την θέλουν βρώμικη αξίζουν να λούζονται με αυτά και να νοιώσουν τόοοσο αδικημένοι όπως τους κάνει να νοιώσουν ο Ροϊδης!

  5. keimgreek Μαρτίου 10, 2007 / 8:26 μμ

    den blepw anafora gia sex se tualetes. oxi diladi oti xerw egw tipota apo auta. ap’ oti exo akusei. hahahaha.

  6. theprincessonthepea Μαρτίου 11, 2007 / 9:10 πμ

    έχω την εντύπωση ότι οι πιο βρώμικες είναι οι γυναικείες τουαλέτες.
    το τι πεταμένη σερβιέττα και ταμπόν έχουν δει τα μάτια μου, δεν περιγράφεται. πατημασιές πάνω στη λεκάνη, ούρα παντού, βουλωμένες με χαρτιά… ένα σίχαμα!
    έχω αναγκαστεί να μπω σε ανδρικα wc…και δεν είναι λίγες οι φορές που ευχόμουν να είχα slippad ή να μην πίνω υγρά ενώ είμαι εκτός σπιτιού!
    😛
    άσε για τη μπόχα…

    όσο για το αν λερώνει το σεξ, θέλει μόνο προσοχή πού και πώς θα κάτσει η επόμενη, όχι τίποτα άλλο αλλά για να γλυτώσει και κανα «φούσκωμα»…
    🙂

  7. maramenasyka Μαρτίου 12, 2007 / 1:06 μμ

    αχού..ξέηασα τις πατημασιές στην λεκάνη
    αχαχαχα
    αλλα τούρκα στο ψηλά θα μπορούσε να λέγετε το στιλ αυτό.

  8. avra Μαρτίου 13, 2007 / 9:26 πμ

    ναι βρε παιδι μου τι χαλι και αυτο! ειναι να απορεις πως τα καταφερνουν!ειδικα οι γυναικειες , ειναι οντως οι χειροτερες!

Σχολιάστε

