«To Know us Better»

quijote-4.jpg

Μου πάσαρε την σκυτάλη ο Ινδίκτος και λέω να παίξω και εγώ.

*Δεν είχα ιδέα τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω,δεν το σκέφτηκα ποτέ.Απορούσα που σχεδόν όλα τα πιτσιρίκια κάτι λέγανε και μάλιστα σε μια έκθεση στο δημοτικό έγραψα τρεις λέξεις»Δεν ξέρω ακόμα»(έφαγα ξύλο απο τον δάσκαλο γι’αυτό).

*Στα έξι μου κατούρησα το καναρίνι..μην βάζετε ιδέες στο μυαλό σας,απλά κατουρησα επάνω μου την ώρα που ντυμένα καναρίνια κάναμε γυμναστικές επιδείξεις μπροστά σε όλο τον κόσμο.Για τους νεότερους που δεν ξέρουν στα χρόνια της δικτατορίας είχαμε και γυμναστικές επιδείξεις μπροστα σε κόσμο και αρχές του κράτους(δηλαδι τον χωροφύλακα τον πρόεδρο και τους παπάδες).Η εμπειρία ήταν άκρως τραυματική,τότε τουλάχιστον, με αποτέλεσμα να μην θέλω να πατήσω το πόδι μου για μια ευδομάδα στο σχολειό.:-D

*Δεν γούσταρα ουτε και γουσταρω τις συμβατικότητες,ίσως γιατί προέρχομαι απο μια πολυ ορίτζιναλ οικογένεια.

*Δεν είχα χόμπι ώς τα 30 που ανακάλυψα τα κομπιούτερ, τώρα μου αρέσει το web design που το έμαθα μόνη.

*Ταξίδεψα πολύ και επλπίζω να ταξιδέψω περισσότερο.

*Θέλω να αλλάξω τον κόσμο,αυτό πάντα το ήθελα με αποτέλεσμα να τάσομαι υπέρ των χαμένων μαχών πάντα.

Και τώρα που σαραντάρησα σκεφτομαι αυτά που έλεγε ηΡένα βάχοπούλου σε κάποια ελληνική ταινία για την πορεία της γυναίκας,απο μουσίτσα μούσα,και απο μούσα μουσείο.εχεχχεχε

*Έζησα περισσότερα χρόνια εκτός Έλλάδος παρά στην ελλάδα και είμαι ευγνώμων γι’αυτό γιατί ξεστραβώθηκα λιγάκι.

Περνάω την σκυτάλη στον ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ ,IN LOVE WITH LIFE ,
ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ,Αύρα ,Πολιτικό Blog ,gb 

14 thoughts on “«To Know us Better»

  1. indictos Φεβρουαρίου 17, 2007 / 4:55 μμ

    Σκέψου εμένα με είχαν ντύσει τροχονόμο.
    Θα έπρεπε και εγώ να κατουρήσω τον μπάτσο.
    🙂

  2. ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ Φεβρουαρίου 18, 2007 / 6:39 πμ

    Μαρ-Συ. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.Έγραψα, αλλά ιστορία με καναρίνια και τροχονόμους δεν είχα…

    Σου έχω αλλάξει και το όνομα σε Μάρσυ, αλλά πώς να σε προσφωνώ? Επί πλέον γιατί «μαραμένα» τα σύκα? Μου φαίνονται κατακόκκινα και ζουμερά.

    Χαιρετώ.

  3. μαραμένα σύκα Φεβρουαρίου 18, 2007 / 8:47 πμ

    Oύιιι,μαρσί
    είναι το ορθό αγαπητέ.
    Στο επόμενο θα έχεις την μετάφραση.

  4. g. manoussakis Φεβρουαρίου 18, 2007 / 8:18 μμ

    Στην Κρήτη, τα μαραμένα σύκα τα λέμε «πιταρήδες» (προσοχή πιταρήδες και όχι πιτυρίδες)και είναι και πολύ νόστιμα. Θυμάμαι τη γιαγιά μου που άπλωνε στην ταράτσα του σπιτιού, πάνω σε ένα σεντόνι, τα σύκα για να τα κάψει ο ήλιος και να γίνουν «πιταρήδες». Εμέις σκαρφαλώναμε κρυφά και τα τρώγαμε και η γιαγιά μας κινηγούσε με τη «βέργα». Είδες γλύκα τα μαραμένα σύκα;

  5. μαραμένα σύκα Φεβρουαρίου 18, 2007 / 9:05 μμ

    Ναι τα άτιμα,εμείς εδω στην Θράκη τα βάζουμε στην κομπόστα μέσα,μήλα,συκα,σταφίδες.

  6. gb Φεβρουαρίου 20, 2007 / 8:15 πμ

    μάρσυ, «γιατί προέρχομαι απο μια πολυ ορίτζιναλ οικογένεια».
    μάλλον περί αυτού άξιζε να μας πεί και άλλα όποτε φέρει η διάθεση …
    περί χόμπυ,ταξιδιών και χίμαιρων φαίνεται να συγγενεύουμε, τα περί μουσείου δεν τα συζητώ, έχεις διάθεση να αυτοσαρκάζεσαι αλλά δεν έχεις μπεί στο δρόμο ακόμη!

    *Έζησα περισσότερα χρόνια εκτός Έλλάδος παρά στην ελλάδα και είμαι ευγνώμων γι’αυτό γιατί ξεστραβώθηκα λιγάκι.»
    έχεις τη καλύτερη προίκα!

  7. avra Φεβρουαρίου 20, 2007 / 9:57 πμ

    καλημερα,
    ευχαριστω για την προσκληση …ανταποκριθηκα.

    Αυτο που με ενθουσιασε ηταν το θεμα με το καναρινι, βρε παιδι μου δεν πρεπει να εχει ματαγινει παρομοιο περιστατικο…αυτο και αν ηταν original!

  8. μαραμένα σύκα Φεβρουαρίου 20, 2007 / 12:50 μμ

    gb ,ποιός ξέρει ίσως στο μέλλον να μου έρθει η όρεξη για λίγη ψυχανάλυση ακόμα..

    Αύρα,ευχαριστώ για την αποδοχή..
    ναι το καναρίνι,μου έμεινε και σε μένα..αλλα΄τις μέρες εκείνες ήταν δραματικό γμτ..
    Πρόβες κόντρα πρόβες και ντροπή να πω»Θέλω πιπι»…πάει το καναρίνι.

  9. gb, cosmosair Φεβρουαρίου 20, 2007 / 2:37 μμ

    μαρσυ σ’ ευχαριστώ, αλλά μη χαλάσουμε τους πυραμιδικούς κανόνες της πεντάδας.Αν έχεις κάποια ερώτηση ανυπόμονη να απαντήσω όποτε θές,

Σχολιάστε

