Έδώ Βαγδάτη..

bagdatbynight.jpgΓκάου-γκάου,τσίου μπίου

Το παρών άρθρο είναι γράμμα Ιρακινού που δημοσιεύθηκε στο Playboy του Ιουνίου.

Γκάου γκάου,τσίου μπίου που στα ιρακινά θα πει,λαμόγια μας χέσατε και τώρα κάνετε τα αμερικανάκια.

“Αγαπητό Playboy,εκτιμώ αφάνταστα την συντροφιά που μου πρόσφερες όλα αυτά τα χρόνια..εννοείτε για λόγους καθαρά ανατομικά λειτουργικούς.

Ζούσα στην βαγδάτη οδηγώντας το ταξί μου..Αλάχ..το καμάρι μου,με τα περσικά χλάκια στρωμένα στο μπαμπρίζ,χρυσές φουντίτσες κρεμασμένες στα παράθηρα και δεκατρία γαλάζια μάτια κρεμασμένα μέσα για το κακό το μάτι..Δεν το συζητάμε για την μουσική επιλογή,στοίβες οι κασέτες  της Νοορ αλ μπαχτά,η αφρόκρεμα της Ιρακινής μουσικής.

Δέν λέω,είχαμε λίγο ψιλοχάλι στην χώρα μου  με την κυβέρνηση του Σαντάμ,αλλά τουλάχιστον αυτους τους καταλαβαίναμε,μιλούσαν την ίδια γλώσσα.Εξάλου είχαμε μάθει την τεχνική,κάναμε λιγάκι τουμπεκί και την περνούσαμε στον αφρό.

Ώσπου μια μέρα μας ήρθαν βρόχη στο κεφάλι κάτι τεράστιες βόμβες,σαφώς ξένης τεχνολογίας,είχαμε βλέπετε συνηθήσει στο ενχώριο μενού βασανιστηρίων όπως,φάλαγα,ηλεκτροσόκ,παγωμένα νερά μέσα στη μέση της νύχτας,φυλακή ανά εξάμηνο…έτσι για να μην χάνουμε την φόρμα μας ..

Το γειτονάκι , ο Μουσταφά,έχασε πόδια και χέρια απο τις βόμβες,αλλά..Αλαχ αχμπάρ,ας είναι καλά οι Yankees.Τον μεταφέρανε λέει στην Αμερική  για να του βάλουν τελευταίας τεχνολογίας βιονικά χέρια και πόδια,πολυ φοβάμαι οτι θα μοιάζει με το Robocop.

Αλλά βρε παιδάκι μου,αυτό μου μοίαζει λιγάκι σαν την παροιμία που έμαθα στην Ελλάδα όταν ήμουν λαθρομετανάστης για ένα εξάμηνο,ώσπου με μπουζουριάσανε στο Λαύριο για άλλο ένα εξάμηνο και στο τέλος με στείλανε πίσω στην Βαγδάτη με απέλαση ..Λέγανε λοιπόν οι Έλληνες,να σε κάψω Γιάννη να σ’αλοίψω λάδι,να κάπως έτσι μου φάνηκε η Ιστορία του Μουσταφά.

Μετά τις βόμβες ήρθε το χάος,ξαμολυθήκαμε όλοι στους δρόμους για πλιάτσικο,ξαμολύθηκα και εγώ.Το πρόβλημά μου ήταν απο που να αρχίσω,απο το αστυνομικό τμήμα η απο το μουσείο .Το έπαιξα κορώνα η γράμματα και κέρδισε το μουσείο.Κατέληξα στο μουσείο,βούτηξα ότι μπορούσα να σηκώσω,τα φόρτωσα στο ταξί και έφυγα γκαζωτός για το αστυνομικό τμήμα απ’όπου άρπαξα ένα καλασνικοφ.

Περιτό να σας πω οτι απο το πλιάτσικο στο μουσειο βγήκα σούπερ κερδισμένος,Αλαχ  αλαχ,ανάμεσα στην παλιατζούρα είχα βουτήξει και τους νόμους του Χαμουραμπί…..

Και  μην φανταστείτε ότι εμείς εδώ δεν ξέρουμε απο Ίντερνετ και e-bay…αμέε,όλα τα ξέρουμε αρκεί 

να δουλεύουν τα τηλέφωνα γιατί τις περισσότερες φορές είμαστε στα βουβά.βλέπετε οι αμερικανοί δεν τελείωσαν ακόμα με τις βόμβες.

Κάθησα και σκέφτηκα πώς να πουλήσω τα αρχαία,στην αρχή σκέφτηκα να τα δώσω σε Άγγλο κλεπταποδόχο αρχαιοτήτων μια και είναι οι πιο φημισμένοι απο τον καιρό του Έλγιν.Επειδή  εγώ αγαπάω την πατρίδα μου και απέριψα αυτή την ιδέα,αυτοί είναι σφιχτοκώληδες..κοιτάξτε τι πάθανε οι έλληνες παράδειγμα,ποτέ δεν είδαν πίσω τα μάρμαρα του Παρθενώνα.κατέληξα λοιπόν στο e-bay,γρήγορη και εύκολη λύση,δύο δινάρ το μισάωρο στο νετ καφέ και τα πούλησα όλα σε Τεξανό πετρελαιά.

Τώρα που σας γράφω έχω έναν παχουλό λογαριασμό σε Ελβετική τράπεζα,πείνω το καφεδάκι μου και παίζω το κομπολόι μου στο Bagdat Kafe.

Σήμερα οι εφημερίδες λέγανε ότι θα μας κάνουν κυβέρνηση και ότι θα μας οργανώσουν το κράτος,οτι θα πατάξουν την τρομοκρατεία αλλα δεν πολυκατάλαβα για να πω την αλήθεια…μόνο μουλάδες και τουρμανοφόρους βλέπω στην νεα Ιρακινή τηλεόραση!

Αχούυυυ..δεν πιστεύω να την πάθουμε σαν το Ιράν!Εγώ κάνω κέφι να βλέπω την Λαιλά μου με τα μακρία μαλιά της να ανεμίζουν,Αλαχ,αλαχ,ελπίζω να μην μας ντύσουν τις γυναίκες σαν καρναβάλια όπως στο Αφγανιστάν!

Αλαχ αχμπάρ ,η ζωή είναι ωραία ακόμα και με βόμβες,απαγωγές ,καλασνίκοφ στις γωνίες,αποκεφαλισμούς και Go HOME γραμμένο στους τοίχους.Ας ελπίσουμε όμως οτι θα υπάρχει και ένα σχέδειο Μάρσαλ και για μας.

Αλαχ αχμπαρ αλλα και ενα σχέδιο Μάρσαλ ρε παιδιά,τζάμπα φάγαμε τόσες βόμβες και τζάμπα θα κάνουμε τον εμφύλιο !”

6 thoughts on “Έδώ Βαγδάτη..

  1. karfi Δεκέμβριος 7, 2006 / 10:23 μμ

    Μένουμε μακριά αλλά βλέπουμε με το ίδιο μάτι φίλε μου:) Διάβασα όλα τα posts σου κι είναι..σα να τα γράψαμε παρέα:)

  2. identitycafe Δεκέμβριος 8, 2006 / 5:00 πμ

    Μα καλα! Αντι να βαλεις καμια σωστη φωτο απο το playboy του Ιουνιου μας εβαλες εικονα αποκαλυψεως? 🙂
    που βαδιζει ο κοσμος…

  3. Μαραμένα σύκα Δεκέμβριος 8, 2006 / 7:55 πμ

    Καρφί,γουστάρω τον σουρεαλισμό της ζωής γενικά..

    Καφετζή μου..είναι η Βαγδάτη By night αν πρόσεξες καλά..η Dolce vita της Βαγδάτη(ξενοιασιά,ερωτισμός,παιχνίδι,διασημότητα)..πες μου αν υπάρχει πιο ερωτική φοτο απο αυτη?

Σχολιάστε

